Відділ Освіти Лебединської Районної Державної Адміністрації
Сумська область

Система роботи над реалізацією науково-методичної проблеми загальноосвітнього навчального закладу

 28.09.2018 року на базі Гринцівського НВК:  ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ відбувся постійно діючий психолого-педагогічний семінар для резерву кадрів на заміщення керівних посад  установ освіти району на тему «Забезпечення відповідності кваліфікації педагогічних працівників до сучасних освітніх вимог щодо рівня їх професійної компетентності». Основні аспекти  системи роботи закладу щодо  створення особистісно-зорієнтованого простору для підвищення професійної майстерності і самореалізації особистості педагога як необхідного засобу розвитку його компетентності в контексті Концепції Нової української школи у своїй презентації розкрив заступник директора з навчально-виховної роботи Кобець А.П. Учасники семінару переглянули відеофрагмент   інтегрованого засідання шкільних  методичних об’єднань  у формі тренінгу «Професійна мобільність педагога  як фактор розвитку особистості учня». Цікавою і змістовною була практична частина семінару: фрагменти уроків: ранкове коло «Як поводитися в довкіллі» у 1 класі (учитель Капуста Л.В.),  англійської мови «Улюблений шкільний предмет» у 5 класі (учитель Ковтун І.В.),  української мови «Не- і ні- з різними частинами мови» у 9 класі (учитель Халепа О.І.), виховний захід, присвячений 100-ій річниці від дня народження  В.О. Сухомлинського, на тему «Красиве і горде ім’я». Інтерактивне заняття  з елементами тренінгу «Формування навичок стресостійкості та пошук власних ресурсів в роботі педагога в умовах Нової  української школи» з учасниками семінару провела практичний психолог районного Будинку дитячої та юнацької творчості Трикалюк І.С.  У підсумках роботи семінару завідувач районного методичного кабінету  Сагайдачна Н.М. зосередила увагу присутніх на забезпеченні методичного супроводу освітнього процесу  відповідно до нового змісту освіти, підвищенні професійної майстерності і самореалізації, адаптації педагогів району до освітянських реформ, впровадженні нового Державного стандарту з метою формування ключових компетентностей, які є основою для успішної самореалізації учня як особистості, громадянина, фахівця.    



« повернутися до списку новин